Developers Bay partnersida
Ange din e-post i rutan för att komma igång.
Hur fungerar det?
Ni har en smidig, enkel och kraftfull webbportal för inköp och garanti- och servicereparationer för Apples produktsortiment.
Här kan du läsa om de två steg som krävs för att komma igång och avropa avtalet.
1. Aktivera ert konto.
Aktivera ert webbkonto genom att ange er e-post ovan.
Som inloggade ser ni era inköpspriser och får tillgång till serviceportalen.
För er som representerar ett företag eller organisation med flera dotterbolag eller komplex bolagsstruktur, kontakta oss så hjälper vi er vidare.
2. Sätt igång med ditt konto
Nu när du satt upp ditt konto kan du börja handla till Developers Bays rabatterade priser. Ni kan också sätta upp ett serviceärende genom serviceportalen vid behov.
Vad är fördelarna?
Vi har våra kunder i fokus och vår Apple-certifierad personal står redo att hjälpa er.
Sveriges största Apple-lager
Zero Touch Deployment
New Product Introduction
Flera ärenden direkt i serviceportalen
Garantistatus i serviceportalen
De åtgärder som täcks av garanti utförs under dessa villkor. Kontakta AppleCare om ni har några frågor gällande konsumentköplagen, vilka garantier som gäller med mera: 020‑120 99 71. Öppettiderna är måndag–fredag 09.00–19.00.
Live priser i serviceportalen
Priset återspeglar den totala reparationskostnaden och ni kan snabbt växla mellan att se priserna ink. eller ex. moms beroende på behov. Det estimerade priset är priset för reparationen. Kostnader för transport tillkommer.