Våra tjänster
Företag, organisationer och privatpersoner vänder sig till oss när det gäller Apple. Med över 25 års expertis, våra kunder i fokus och Apple-certifierad personal är vi säkra på att vi kan hjälpa er.
Har du några frågor?
Kontakta oss genom knapparna nedan.
Ring oss Maila ossFöretag och organisation
Vår personal är certifierad av Apple och går kontinuerligt utbildningar i nya produkter och tillvägagångssätt.
Problemfri DEP och MDM
När ni handlar hos oss, så skrivs era produkter in per automatik i Apple Business Manager. Ni behöver bara ange ert DEP ID under mina sidor, checka ut era varor och så är ni igång. Med riktig zero touch deployment kan ni börja arbeta utan dröjsmål.
Flexibel betalning
Cirkulär hårdvara
Trasig eller stulen enhet?
Som avtalskund har ni tillgång till vår serviceportal och dedikerad tekniker. Om ni dessutom leasar er utrustning så ingår ett stöldskydd. Ni kan lämna över ärendet till oss, så har vi åtgärdat det inom ett par dagar - ibland mycket snabbare än så!
Läs mer om Apple service
Bli avtalskund redan idag!
Som avtalskund har företaget eller organisationen möjlighet att sätta upp fakturavägar, be om rådgivning inför inköp, möjlighet till skräddarsydd prisbild och ett serviceavtal. Privatpersoner och konsumenter har tyvärr inte denna möjlighet.
Kontakta Ludvig för ett möte på 30 minuter. Boka-knappen öppnar ett nytt fönster:

Privatperson och konsument
Vår butik är öppen vardagar kl. 08-18.
Har du en trasig Apple-produkt?
Vi lagar din Apple enhet! I kassan kan du registrera ditt ärende med vår hjälp. Vi vägleder dig till en lösning. När vi är färdiga med reparationen av din trasiga produkt, återkommer vi via e-post och SMS. Vi berättar alltid om våra villkor och vad som händer härnäst vid inlämning. Givetvis kan du kontakta oss om du har några frågor under reparationens gång.
Läs mer om Apple service
Vad kostar det?
Genom vår prislista får du ett uppskattat pris direkt. Priserna uppdateras automatiskt, så du är trygg i att du får rätt pris innan du lämnar in din produkt för reparation. Om din enhet har garanti och felet täcks inom denna så betalar du ingenting. Om det är riktigt bråttom kan du köpa till akuttid och då tar vi ditt ärende direkt.
Få ett uppskattat pris direkt:
Jag vill laga min iPhone, hur gör jag?
Genom vår prislista får du ett estimerat pris direkt.
Knappa in IMEI eller serienumret på din iPhone, ta en säkerhetskopia och kom förbi oss, du hittar oss på Birger Jarlsgatan 108, 114 20 Stockholm. Vi hjälper dig i kassan och många fel kan vi åtgärda samma dag.
Jag vill laga min trasiga Mac, hur gör jag?
Genom vår prislista får du ett estimerat pris direkt. Knappa in serienumret på din Mac, ta en säkerhetskopia och kom förbi oss, du hittar oss på Birger Jarlsgatan 108, 114 20 Stockholm. Vi hjälper dig i kassan. Om det är riktigt bråttom kan du mot en akutavgift bli prioriterad. Våra tekniker återkommer till dig via e-post och sms så att du enkelt kan följa vad som händer med din Mac.
Om du inte har en disk för att säkerhetskopia din Mac, så säljer vi ett par olika i vår webbshop.
Lagar ni AirPods också?
Ja, det gör vi! Genom vår prislista får du ett uppskattat pris direkt. Knappa in serienumret på dina AirPods (du hittar serienumret på t.ex. din iPhone, under Inställningar > Bluetooth. Tryck på det lilla blåa i:et bredvid namnet på dina AirPods och skriv av serienumret). Lämna in dem hos oss, du hittar oss på Birger Jarlsgatan 108, 114 20 Stockholm. Vi hjälper dig i kassan. Vi kan oftast hjälpa dig direkt medan du väntar.
Hitta till oss
Här hjälper vi dig med alla dina Apple-produkter, vare sig du är på jakt efter en ny, spännande iPhone, Mac eller iPad, eller behöver snabb hjälp med din trasiga enhet.
Våra öppettider är vardagar kl. 08-18.